درباره ما

به وبلاگ نفیر خوش آمدید؛شما علاقه مندان و دغدغه مندان می توانید مطالب خود را در حوزه های فرهنگی،علمی،اقتصادی،سیاسی و... ارسال کنید. لازم به ذکر است مطالب ارسالی در صورت رضایت شما به اسم خودتان منتشر خواهد شد.

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

تصاوير برگزيده

مردمی که مشکلات زیادی دارند نمی توانند شاد باشند

سیاسی مشکلات کشور یادداشت

به گزارش نفیر؛ بعضی ها برای به حاشیه راندن عملکرد ضعیف خود و کم کاری های صورت گرفته با هر ترفند و شیوه ای سعی به جهت دهی افکار عمومی به سمت و سویی دیگر دارند.


یک جا دم از کنسرت و اجرای کنسرت می زنند و روزی دم از شادی که چرا نمی گذارید مردم شاد باشند  و در جایی دیگر به جای ارائه راهکار در مشکلات زیست محیطی مردم را دعوت به توبه می کنند و در زمانی دیگر از لغو شدن یک سخنرانی برای پراکنده کردن افکار مردم از مسائل حقوق های نجومی استفاده می کنند.


اما باید گفت مردمی که بعضا در خانواده ها چندین  جوان بیکار دارند نمی توانند شاد باشند، مردمی که جوانانشان مشکل ازدواج دارند نمی توانند شاد باشند، خانواده ای که بعضا برای کوچک ترین نیازهایش در زحمت و مشکل می افتد نمی تواند شاد باشد و اگر هم شادی باشد شادی کذایی است.

این چنین دم از شاد بودن زدن ها بدون داشتن مقدماتی نتیجه ای جز بی بند باری ندارد ،مانند زمانی که افرادی صحبت از آزادی می کردند که نتیجه ای جزء دور شدن جامعه از برخی ارزش ها نداشت.


نویسنده:رضا علیزاده

مشکلات روحانی برای انتخابات 96چیست؟

به گزارش نفیر؛  تنها چند ماه به زمان انتخابات ریاست جمهوری 96 باقی مانده است یعنی اینکه روحانی فقط هفت ماه فرصت دارد تا مشکلات خود را برای انتخابات 96 مرتفع کند.

مشکلات روحانی برای انتخابات96:

1-عدم تحقق وعده های قبل و بعد از انتخابات92

2-نداشتن کارنامه و عملکرد قابل دفاع برای مردم

3-عدم توانایی برای گشایش معیشتی تا انتخابات

4-نداشتن برنامه و تیم کارآمد برای حل مشکلات

5-ناکامی تئوری سهل اندیشانه ی اعتماد به آمریکا

و...

طرح دوفوریتی زدن مهر سکوت بر دهان منتقدان است

به گزارش نفیر؛ محمد رحیمی در رابطه با طرح دوفوریتی لیست امید در یادداشتی نوشت:

از فراکسیون امید برای نشان دادن چهره واقعی اصلاحات سپاس گذاریم و این طرح دوفوریتی نارکارآمدی دولت یازدهم را در روزها و ماه های منتهی به انتخابات بیشتر نمایان کرد و جای تعجب است که چرا منشور حقوق شهروندی که دکتر روحانی آن را حاصل دسترنج 4 ساله این دولت می داند را به راحتی آب خوردن نقض می کند.




بهتر است جای اینکه منتقدان و سوال کنندگان را به حبس بفرستید با نجومی بگیران برخورد کنید و آنان را به حبس بفرستید که مستحق این حکم هستند و باید دولت مردان مولای متقیان حضرت علی(ع) را الگوی خود قرار دهند و اگر خود را شیعه علی می دانند بروند مطالعه کنند تا به این آگاهی برسند که علی(ع) چگونه با تصرف کنندگان در بیت المال برخورد می کردند.

برچسب ها محمد رحیمی